Vart tog dagen vägen?

Jag tycker nyss jag steg upp men nu är det ju dags att lägga sig snart. Vad som hände med den här da´n har jag ingen aning om... Vi sov ju rätt länge jag och Selma kanske därför da´n kändes så kort? Vi har varit hemma mest hela tiden, på eftermiddagen var vi en sväng och träffade Asmae, måste ju se så att hon har det bra=) Nu håller Youssef på att lägga Selma, det låter inte som att det går så bra. Hon har haft en lite gnällig dag idag, men man måste väl få ha dåliga dagar även om man är liten. Imorgon är Youssef ledig, och det känns sååå skönt, för just nu ekar Selmas gnäll i mitt huvud...

                     
                                                    Selma i ett hav av filtar och täcken

                      
                                             Undra hur mycket av den här jag kan få in i mun...

                      
                                                                Hur go kan man va´!!!!
#1 - - Sofia:

Har hon en tand på g? Skönt att ha Youssef hemma imorgon. Emil är ledig, vi ska åka till Norsjö det blir skoj. Sov gott. Kram!

Till top