Bloggvärlden

Jaha då var det min tur att göra ett försök i bloggvärlden! Jag blev inspirerad av många vänners roliga bloggar, är ju ett utmärkt sätt att hålla lite koll på varandra fast man inte ses så ofta. Vet ännu inte i vilken utsräckning jag kommer blogga, inte heller riktigt vad den kommer att innehålla, allt detta får tiden utvisa!

För er som inte känner mig så heter jag Sara, är 25 år (typ 26 om 2 dar...). Jag är gift med Youssef och har en underbar dotter, Selma. Vi bor i ett radhus som vi trivs kanonbra i. Just nu är jag mammaledig annars jobbar jag som biomedicinskanalytiker.

                                                                         

                                              Min prinsessa i sin nya matstol!

#1 - - Tant Johanna:

Va kul! Nu kan jag ju ha riktigt bra koll på er även fast jag är dålig på att höra av mig :) Kram

#2 - - mormor:

Det ser ju spännande ut. Nu ska jag kolla senaste nytt på bloggsidan och bara ringa tre gånger om da´n...

#3 - - Syrran/Moster:

så duktig du är! Men är verkligen biomedicinskanalytiker ett enda ord? Det var rysligt jobbigt att läsa...

Till top