Familjefredag

Idag har Youssef varit ledig, det har varit så skönt! Vi har varit en sväng på stan. Jag var förbi optikern och bad honom titta på mitt öga, det är tydligen en virus infektion jag fått.Sedan var vi pch åt lunch på Eurasia, jätte gott! Självklart ville då oxå bror Zacke följa med, när det är buffé på gång! Just nu håller Youssef på att packa upp vår nya TV som vi hämtat ut,  jag tror det blir bra när den kommer på plats, ska lägga ut bilder sen. Selma har knappt sovit nå´t idag så nu har jag henne i bärsjalen, då började det snarkas direkt! Ska gå och hjälpa till med TV:n nu så att det blir riktigt gjort....

                               
                                                              Selma softar i soffan


                             
                                                      Selma förstör mammas blomma

#1 - - Sofia:

Å va mysigt med en familjefredag, Eurasia lät inte fel! Jobbigt med ditt öga hoppas det blir bättre snart. Emil är grymt avundsjuk att ni köpt ny tv, han har ju velat ha en ett tag men någon har satt stopp.....får se om jag måste ge mig snart =) Å Selma är lika söt som vanligt! Lycka till på högskoleprovet imorgon! Kram

#2 - - Syrran/Moster:

Åh tjejen har fattat att man så snabbt som möjligt ska lägga beslag på fjärrkontrollen!

Till top