Selma träffar "vitrockarna"

Först ska jag bara säga att jag är gryyyyyyyyymt besviken att batteriet till min kamera tog slut just när jag skulle ta första bilden för dagen, så irriterande ju! Jaja, jag får ta igen dom korten framöver istället, men detta innebär att det inte blir dagsfärska kort idag...

Förmiddagen var lugn, vi pjollrade på här hemma, och jag konstaterade att jag inte har några kläder att ha på mig. När jag tänkte efter så har jag bara köpt två nya plagg sen Selma föddes, desto mer till henne dock! På eftermiddagen var vi förbi på mitt jobb, det var där jag upptäckte att jag glömt att ladda kameran...hrmph... Mycket trevligt, god morotskaka bjöds det på oxå. Jag tror att Selma blir lite fundersam över alla dessa personer i vita rockar, dom ser ju liksom lite lika ut. Förståss skrämdes dom lite och sa att vi förmodligen får vinterkräksjukan nu när vi varit där, tydligen  har den börjat gå nu, huva! 

Efter detta var vi och hälsade på Sofia Asplund och hennes Jonas. Första gången dom får träffa Selma och jag har inte träffat Sofia på läääänge så det var väldigt kul! Sen en snabbis hem till mormor och morfar, varefter jag och mormor for och simmade och Selma var hemma med pappa och morfar. Nu är vi hemma och pluttan har just somnat i vaggan, jag ska betala räkningar nu, alltid lika kul..



                               
                                                "Vitrockarna" Monika och Terese, förra besöket där =)

                               
                                                 Elina, Karin med Emilia i famnen och Monika   

                               
                                                                  En bild på charmtrollet oxå förståss!

#1 - - Sofia:

Barnkläder är ju så mkt lättare att shoppa, man slipper ju prova å allt är lika fint! Ni får ta och planera in en Skellefteåresa snart igen, saknar er! Kram

#2 - - Syrran:

Ja alltså jag känner igen det där med att det är så mycket lättare och roligare att köpa barnkläder än kläder till en själv. De är ju så söta i allt man handlar!

#3 - - Syrran:

Åhh lång kommentar och allt borta! Håller iaf med om att det är roligare att shoppa barnkläder!

Till top