Feberfri!

Idag sov Selma till klockan 9.30, det var verkligen länge sen men väldigt uppskattat eftersom hennes föräldrar inte var i säng förrän 01.30 inatt. Hon är nu feberfri och mycket piggare än igår! Pappa jobbade på dagen och stumpan och jag var bara hemma, Selma fick ett välbehövligt bad. På eftermiddagen åkte jag och hälsade på Sofia och Alice som är i stan. Tanken var först att Selma oxå skulle med men eftersom att hon varit sjuk kändes det onödigt att kanske smitta Alice. Youssef åkte istället med henne till Sofiehem (igen!) och åt middag. Jag cyklade dit efter att jag träffat brudarna.

Selma har börjat skaka på huvudet när hon inte vill nåt. Hon ser så söt ut, och man märker verkligen att hon börjar förstå mer och mer. Hon pekar nu oxå på lampan om man frågar var den är. Stora tjejen!

         
                                                    Lockiga  Alice och mamma Sofia =)

         
      Alice var såå mysig, jag fick pussar och kramar! (jag snodde bilden av dig Sofia;) Tack!)

        
                                            Vi ligger mycket på golvet numer;)  
         
        
                                         Vår solstråle, det är kul att åka bil ibland!
        
#1 - - mormor:

Vad roligt med en video.

Bra jobbat.

Vilken Guldlock Alice är!

Ni kommer väl ikväll...?

#2 - - Sofia:

Vilken härlig film!

Roligt att träffa dig. Kram!

#3 - - Syrran/Moster:

ohhh en film jag är imponerad!

#4 - - fäten och gadeer:):

Vilken härlig video om Selma,man blir riktigt glad när man ser den för att hon skrattar så fint.

För hon är jätte gullig när hon härmas!

Goda pussar och kramar från oss

Till top