Grattis morbror!

Oj, nu kan jag snart inte hålla ögonen öppna mer! Jobb och sen tränat funk och core. Selma har varit med mormor (som har påsklov) hela dagen. Dom verkar ha haft det bra, varit ute, och busat hemma. Selma somnade sent ikväll, då hon har fått sova mer än vanligt idag. Det är ganska mycket skruttan får göra som hon vill med, när hon är hos mormor och morfar ;) Tack för hjälpen idag mamma och pappa, vi ses väl imorrn, skulle jag tro!


      
                                     Sötnos (sorry, har ingen dagsfärsk bild, ska bättra mig!)

       
                                                       GRATTIS uncle Zacke, 23 år!
#1 - - Syrran/Moster:

så fin med hårspänne och allt!

#2 - - fäten och gadeer:):

Det var länge sen jag var inne på bloggen men Selma hon har blivit en riktig goding!;D

fyller föressten zacke år den 15 april??

För då är det samma dag som Hannan,min syster

#3 - - mormor:

Konstigt att man kan bli så trött av att passa en liten solstråle. Jag sov 10 timmar i natt.

Men Selma talar tydligt om vad hon vill så det gäller att vara på alerten.

Till top