Äventyrslekparken

Två kvällar i rad har jag nu somnat när jag lagt Selma och vaknat upp, pigg, några timmar senare. Därför sitter jag nu och bloggar mitt i natten. Lite irriterande är det, man får lite konstig dygnsrytm kan man säga! Idag har vi träffat Sofia och Alice i ävetyrslekparken på Tomtebo. Flickorna fick leka  och vi mammor surra, så kul att dom ska flytta tillbaka till Umeå igen!

Igår var det fotboll igen, Mariehem förlorade mot robban med 3-2, UFC vann mot botkyrka med 3-1. Vi såg UFC-matchen, Selma är så lycklig när hon får springa omkring ute och leka under matchen, lite svårare för en mamma som försöker hålla koll på vad som händer!  Fick sms av Johanna nu ikväll, hon är ju i Karibien i en månad, skulle kunna tänka mig det oxå;) På bilderna jag sett verkar det helt underbart! Nej nu ska jag göra ett försök till att sova!


Bilder från dagen (Du kan ta bilderna här Sofia eller vill du att jag ska maila dig dom?)

 
                                       Brudarna uppe på hängbron=)

 
                               Sötis-Alice inne i den lilla stugan...

 
                                           ....och sötis-Selma i klätterställningen=)

 
                        Tjejerna i den härliga gungan, (Selma körde nån egen stil)


                               رمضان مبارك سعيد         Ramadan moubarak said
#1 - - Sofia:

Vilka fina bilder! Så roligt att träffa er, snart bor vi ju i samma stad, härligt! Ska städa iordning innan mäklaren kommer. Kram kram

#2 - - Malin (Mejas mamma):

De är så söta båda två!!

Till top