ÖF på Ersboda

Idag har vi varit en sväng på ÖF här på Ersboda. Den är väldigt bra, men var nog bättre när Selma var mindre då deras lokaler inte är så stora. Nu får jag jaga henne under bord och bakom grejor, och sen vill hon gärna vara och klappa på alla små bebisar som är där. Problemet är bara att hon inte alltid klappar så försiktigt... Jag tycker det är katastrof att Öppna förskolan på Ålidhem kanske inte får vara kvar i sina lokaler efter nyår. Dom är ju bäst i stan, all denna yta för barnen att springa och leka på. Jag blir så förbannad när allt ska handla om pengar!

Nu sover skruttan ute i vagnen. Jag hoppas att det förblir så en stund till, för just nu har jag ju min egen-data-tid! Vi har plockat in massa hallon från vår buske här ute på gården, det blev verkligen mycket bär i år, till Selmas stora förtjusning. 

   
        Pappa och Selma i lekhörnan, men pappa ser lite oengagerad ut tycker jag...

    
                                    Skruttan sover, med vovven, i vagnen=)
  
   
                                                           Härliga hallon!
#1 - - Sofia:

Å vilka härlig hallon! Är det sant att de ska flytta Ålidhems ÖF?! Ser härligt ut att sova i vagnen. Kram

Till top