Bloggtorka

Känns som att jag inte har något roligt att skriva under veckorna då vi bara är på jobb/förskola hela dagen. I helgen har Youssef jobbat. Igår fm så var jag ute och gungade med Selma, men fy vilket väder det var, regn och slask, så vi var helt blöta när vi kom in, nu är det väl ändå dags för lite snö!? Jag och Selma fick sedan besök av mormor. Skruttan fick då leka medan jag passade på att städa lite.

I natt så vaknade Selma flera gånger...hon grät och sa ajaj, så kanske hon hade magknip? Det gick iaf över så småningom, och hon somnade på mig och sov ända till kl 09.00 imorse. Idag har vi haft besök av Sofia en stund på dagen. Selma har  fått ärva en massa kläder efter Fatens barn, bra saker, men då vi inte kunde ta reda på allt så fick även Sofia plocka en del åt Alice! Hon skulle sedan vidare och handla på Coop, även vi behövde fylla på lite i kylen och följde därför med.

Middag blev det ikväll hos Asmae och Walle. Gott och trevligt som alltid! Även en kompis till Asmae var där, hon hade en pojke som bara var 4 månade yngre än Selma, så skruttan tyckte det var kul! Vi har även idag försökt igen att fota Selma till VK:s luciabillaga. Hon är inte lätt att få att stå still där man vill, så det blev till slut en ganska "vanlig" bild. Fast vad gör det, när man ändå är sötast i världen! Imorrn är det dags för jobb/förskola igen, tänk vad dagarna går snabbt!

   
           Visst ser man riktigt hur busig hon är när man ska försöka fota henne!

   
                                         Selma i några av hennes "nya" kläder=)
Till top