Expo

Vi hade inga planer alls för dagen, men imorse ringde Asmae och frågade om vi ville följa med henne och Walid till Expo. Så fort det vankas shopping är vi ju på, såklart! Vi mötte upp dem och åkte tillsammans dit. Jag lyckades bara shoppa några örngott och ett ljus, men dom shoppade massor! Kuddar, täcken, påslakan, porslin, stekpanna mm... Vi tog sedan en promenad tillbaka till sta´n. Selma fick inte plats i vagnen för där var massor med saker, så istället fick hon åka med farbror Walle. Vi gick förbi morfar på jobbet och käkade sen lunch på stan innan det bar av hemåt. Nu har jag just kommit ur duschen. Jag har varit och tränat aerobic, och är nu helt slut. Ska ta en stor kopp te och några degistivekex och sedan sätta mig i soffan, Nattinatt!

                
                Vi var så länge på Expo så Selma fick klä av sig overallen, här provsitter hon en fåtölj.

                
                      Den här verkar hon gilla bättre, och såklart den är ju dyrare, lyxbrud!

                
               Det var varmt och mysigt i åkpåsen så Selma somnade nästan i knäet på farbror W!

#1 - - Sofia:

Hihi, vilken cool brud i skinnstolen, som gjord för henne. Synd att jag känner mig sjuk, så vi inte hann ses. Har verkligen inte tid och lust att bli sjuk! Mysigt i W åkpåse =)

Kram kram

#2 - - Lina:

Ha ha, en brud med dyr smak ser jag!

Till top