TVÄTT!

 Youssef har varit ledig. Vi var och hämtde Selmas pass, och gick sen en timme på stan. Youssef åkte efter det och tränade, jag och Selma vilade=) Sen bytte vi av varandra, jag åkte och tränade stepmuskel och Youssef var hemma, med då en pigg tjej! Eftersom att vi inte köpt nån ny tvättmaskin än så var vi och tvättade i Zackes tvättstuga ikväll. Håll i er nu....11 maskiner(!!!) blev det. Vi har ju inte kunnat tvätta på ett tag, men sen har dom ju även grovtvätt, så vi passade på att köra lite mattor, kuddar och täcken oxå. Hade glömt bort hur hääärligt det var med tvättstuga. Man pinas en kväll sen har man lixom gjort bort det för ett tag. Här hemma brukar tvätten aldrig ta slut vanligtvis men nu är det tomt! Hursom helst fick vi ta med lite blöt tvätt hem för allt hann inte torka. Under tiden vi tvättade var vi hos Asmae och Walid (dom bor ju så nära), jag sprang emellan medan Youssef och Selma satt och fikade. Sen hann vi oxå en sväng förbi morbror Zacke, medan tvätten torkade. Har helt glömt bort att fota idag så jag buder på några gamla bilder....GONATT!


                   
                              Skallig liten skrutt ca 1 mån gammal, vart tog min lilla bebis vägen?!

                  
                                  Bror hoppar från en klippa i Marocko, snart åker vi, längtar! 

                  
                       Jag och Jenny i Wien 2007, vem visste att det bodde två filurer i våra magar då!?

#1 - - Sofia:

Har ni bokat resa till Marocko?

Nu ska vi packa bilen och åka hem.

Kram kram

#2 - - Hanna:

Kul se bild på Lilla Selma :) tiden går verkligen fort!

när åker ni till marocko? kul för er och släkten ses!

Till top