BVC, och bu för IKSU

Idag var det 8 månaders kontroll för Selma på BVC. Hon väger nu 8265 gram och är 67,5 cm lång. Hon följer fortfarande sina kurvor exemplariskt! Sköterskan Karin gjorde även hörsel och utvecklings kontroll, och allt såg bara bra ut! På eftermiddagen var vi förbi hos Asmae en stund, hon har varit i Stockholm i helgen, så det var kul att höra vad hon tyckte om det. Efter det åkte vi till mormor och morfar. Jag lämnade Selma där och åkte och tränade. Ikväll blev det funk (sååååå kul!) och core (mindre kul men jobbigt som tusan). Är nu hemma och har just sett Hopkins, jag längtar nästan tillbaka till jobbet när jag får se den härliga sjukhusmiljön, men bara nästan...

Är förresten lite irriterad på IKSU, tycker att med tanke på vad man ändå betalar för ett medlemskap där, kan dom faktiskt ha lite bättre service.  Jag hade i stressen igår glömt mitt kort hemma när jag skulle och träna. När jag bad dom i receptionen släppa in mig så kostar det mig 50 kronor! Jag menar hallå! Jag har full förståelse för att det tar upp mycket tid för dom om folk ofta inte har med sig korten, men om man glömmer så glömmer man. Jag komer ju knappast aldrig mer glömma kortet bara för att det isf kostar mig 50 kronor. Tar det upp så mycket tid tycker jag att dom ska överväga mer personal i receptionen, skäms ta mig tusan! Jag ska nog skriva till VK...       ....förresten, jag betalade INTE!

                    
                       Peace, Love and Understandig (gäller ej för IKSU idag) Selmas nya pyjamas

                    
                    
                                                        Undra om diskmaskinen smakar gott?
#1 - - Sofia:

Fin pyjamas! Det var dåligt av IKSU, kom du in trots att du inte betalade? Jag ska gå och sova. Alice är orolig så jag tror hon får komma över till oss tidigt i natt. Undra varför, en mardröm kanske?

Hoppas ni får sova gott!

Kram

#2 - - mormor:

Vilken retro liten 70-tals bebis Selma blev i nya pyjamasen.

Jag försökte lära henne göra peace-tecknet men det var kanske överkurs.

#3 - - Hanna:

Irriterande med IKSU,men bara stå på sig så slipper man betala :)

jag har just varit på Oasis konsert i Globen. är trött nu och ska sova. imorgon ska jag till Karlstad på styrelsemöte. hemma på fredagkväll.

håller med dig i kommentaren du skrev. bor verkligen närmare allt här :)

kul se att selma börjat resa sig! snart springer hon Sara :D då har ni fullt upp!

kryper hon ännu?

#4 - - Johanna:

Vilken söt pyjamas! Håller med, dåligt system av iksu. Vet att de haft stora problem med folk som inte har kortet med sig, tar mkt tid för rec. Särskilt nu sen dom skurit ner på personalen ganska mkt. Men ändå, en dålig lösning på problemet! Ha en bra dag! Kram

#5 - - Fäten:

Fin pyjamas Selma hade!Vad tokigt det blev för dig på iksu,vad då måste betala 50 kr det va dyrt,tänk om man inte har pengar på sig?Du få nog ta o skriva till VK var en bra ide kanske de skärper sig!!

Hoppas Asmae trivdes i Stockholm .kram

Till top