FF= family friday

Selma är bättre idag, ingen feber men fortfarande väldigt rosslig. Vi tog vid 15-tiden en buss till Sofiehem, och har sen varit där hela eftermiddagen och kvällen. Vi bjöds på couscous som var extraordinärt god, nästan som att vara i Marocko för en stund=)

Angående vitaminkicken jag skrev om igår... vissa kommenterar att jag inte dricker kolsyrat, så hur kunde jag då gilla vitamnkicken?! Jo, för när man mixar ihop det hela så är det lixom som att kolsyran nästan försvinner, och dessutom har man bara en del kolsyrad dricka till två delar apelsinjuice =P

                
                            dregel-Selma tränar fotboll till pappas stora förtjusning=)

                
                  Den här bilden ska jag tjäna kosingen på när brorsan blivit fotbollsproffs,
                  jag kan se förstasidan i Aftonbladet...haha....

                
                                      Lite bus med morbror på vardagsrumsgolvet
#1 - - mormor:

Snygg räddning av bollen Selma!

Jag ser att hon tränar på det gröna "konstgräset".

Till top