Ont i nacken

Måste klaga lite...efter min  lilla vurpa igår så har jag riktigt ont i nacken/halsen och ena armen. Jag måste ha sträckt mig rejält. Det går bra när jag sitter eller står men att lyfta huvudet från en kudde eller från soffan, är ajaj, som Adam JR skulle säga=) Idag har vi tagit det ganska lugnt, vi var rätt slut efter gårdagens strapatser. Både jag och Selma vaknade upp förkylda imorse. Vi hade sovmorgon och pjollrade sen på här hemma till ca kl 14 då Miriam och barnen hämtade upp oss. Vi åkte till Asmae och slappade där hela eftermiddagen. Asmae lagade underbar marockansk mat till middag och vi lyckade få alla barn att sova samtidigt så vi fick ha det himla lugnt och skönt ett tag! Vid 18-tiden skildes vi åt och jag och Selma åkte hem. Lugn kväll och nu sover prinsessan så sött. Nya tag imorrn! Kramelikram


                   
                                                                                BLÄÄÄ!

                  
                                                           Vad har pappa på bröstet???

                  
                                       Dom drar åt olika håll kan man säga (ej dagsfärsk bild)

                  
                                                                   Ellie och Moffe (ej dagsfärsk bild)
                  
                  
            Goplutt Adam, man ser oxå att morbror Adam(med selma på axlarna) försöker böja sig ned för
               att få vara med på bild, problemet är att han inte är tillräckligt vig! haha (ej dagsfärsk bild)
#1 - - Sofia:

Stackars dig med nacken, hoppas det går över.

Nu kan jag lägga mig när jag läst din blogg =)

Ses imorgon!

Kram

#2 - - mormor:

Jo det var ju bra för er att de små sötnosarna sov så sött på dagen men nu sover de minsann inte.

Adam ligger i sängen och säger för sjuttonde gången att han ska bajsa, vilket Miriam inte längre går på. Jag och Miriam vill dricka lite te och kanske äta lite glass men jag har redan somnat flera gånger medan jag väntar.

Till top