Öppna förskolan

Idag har vi tagit oss iväg på öppna förskolan. Det var nog två månader sen vi var där sist, och Selma har ju hunnit bli lite större på den tiden=) Hon hade väldigt kul idag iallafall, är inte rädd för dom andra barnen fastän dom flesta var lite äldre och redan kunde krypa/gå. Vi var där i två timmar och sen var Selma helt slut, somnade så fort vi kom utanför dörren.  Jag passade även på att väga henne när vi var där. 7990g väger hon nu, följer sin kurva exemplariskt! Nu ikväll har jag varit och tränat, så Selma fick vara med mormor och morfar. Youssef har jobbat förståss så vi möttes sedan upp på Sofiehem. Ikväll tränade jag "punch out" med Sara, ojoj vad det var jobbigt och tidvis tror jag skrattmusklerna tränades lika hårt som allt annat! Imorr´n kommer moster och kusinerna, ååå vad vi längtar! Godnatt!

       
                            Lika gott att gnaga på nappflaskan som att dricka.

       
                         Morfar och Selma, snygga miner hörrni...

       
                          Det var ett tag sen det stod 3260g på vågen=)
#1 - - Sofia:

Va roligt att Miriam kommer så får kusinerna busa ihop.

Jag är hemma igen, skönt!

Ses kanske i helgen igen.

Kram

#2 - - jessica:

heej Sara! så kul att jag fick "lov" att komma in och kika i din blogg, ser att du har en alldeles underbart söt lten tjej, och att allt verkar gå som det ska, skönt! kram / Jessica från "borgen"

#3 - - Camilla:

Det är bra att du tränar, så slipper jag :D

Till top