Tjejkväll=)

Vet inte vad Selma fick för sig i natt men hon var vaknade vid 00.30 och var pigg och glad som en solstråle. Vi försökte kämpa med att söva om henne men hon blev bara arg då. Fick  hon ligga ifred så var hon så nöjd och glad och låg och pratade för sig själv. 02.15 gav jag upp med att försöka få henne och sova, och somnade. Youssef hade då redan sovit en timme...när selma somnade är ingen som vet=)

Idag har hon ändå  varit på bra humör. Vi har varit hemma och tagit det lugnt hela dagen. Vid 16 kom Johanna och vi lagade tacos ihop. När Sofia hade vaknat kom oxå hon(sover på dagen då hon jobbar natt...) vi åt tillsammans och hade trevligt! Nu håller Selma på att få på sig pyjamasen så snart är det godnatt. Jag har köpt välling idag så vi får se om hon vill dricka det ikväll. Det har ju inte varit så poppis de senaste gångerna vi provat. Tjingeling!

                      
                                                                                       Tittut!

                      
                                       Johanna och Sofia, mums va de va gott med tacos!

                      
                                                       Ja det var faktiskt ganska gott med välling...


Lite suddiga bilder ikväll, jag ska SKÄRPA mig..haha...jag är så fyndig...hihi
#1 - - mormor:

Jaså Selma, du äter välling själv nu.

Ja bröstmjölk verkar du då inte intresserad av.

Sånt verkar du tycka att du växt ifrån.

#2 - - Johanna:

Tack för ikväll! Varför gör vi inte sånt oftare, är ju så trevligt att träffa er! Kom precis hem från iksu, ska gå och sova och försöka vända tillbaka dygnet nu! Hoppas Selma sover bättre inatt! Kram

#3 - - Johanna igen:

Visst glömde jag min kamera hos er? Hittar den inte här, får ta den nästa gång vi ses. Är ingen brådska!

#4 - - Sofia:

Tack för den goda och trevliga middagen igår. Får vi absolut göra om. Jag vaknade kl 14 idag, på tok för tidigt eftersom jag jobbar i natt igen. Har nu sittit och ätit risgrynsgröt framför datorn så nu ska jag gå och lägga mig igen och hoppas på att sova någon timme till. Pussa Selma från mig, vi hörs.

Kram

#5 - - Sofia:

Tack för trevlig och god middag igår! Det får vi göra om. Söta Selma, pussa henne från mig. Nu blir det middag sen iväg och jobba. Längtar efter Alice, Emil också såklart =) Blir skoj att träffa dem imorgon.

Kram

#6 - - Sofia:

Haha, nu kom min andra kommentar in när jag skickade denna, konstigt med så långt mellanrum =)

Till top