Träning

Ikväll har jag tränat funk, var såå skönt nu efter alla helger med massa mat=) Det var ett nytt pass, som var lite klurigt men det brukar bli jätte kul när man har lärt sig det! Under tiden var Selma hos mormor och morfar. Hon hade skött sig så fint, men det tror jag det med tanke på alla go´saker dom bjuder henne på! På dagen var vi en snabbis på stan, jag behövde köpa linsvätska hos optikern och så träffade vi Hanna, som är här sista veckan innan hon flyttar till fjollträsk;)


                                      
                                     Ungerfär så här cool ser jag ut på funken, haha...


                        .
                                      Hanna och Selma, som tittar på något spännande där ute...

                       
                                  Fint halssmycke som Selma fick av Hanna i present, tack tack!

                       
                                  Sleeping beauty, och skallran ska oxå sova, Nattinatt!

#1 - - Sofia:

Yo yo, hiphopsara!

Sötnosen, har hon skallran som snutte =)

Jag har shoppat blingo av din syster som var väldigt snäll men priset hoppas inte att hon går back.

Nu blir det te och lussebulle.

Kram!

#2 - - Lina:

Åh va kul att träna! Det var länge sedan... Hrmm måste nog ta och klämma in tid för det. Å Selma är söt som en dröm som alltid!

#3 - - Hanna:

Hej Sara!

Jag hann inte göra en blogg igår, men idag blir det! Jag lovar blogga så länge du läser ;) Only for u ;)

var jättekul träffa både dig och selma igår. jag får komma upp och hälsa på i sommar,så får vi umgås lite! Du är en speciell vän Sara och trots att jag inte bor kvar i Umeå efter imorgon så kommer jag alltid vilja ha kontakt med dig :) Kram, mailar över bloggadressen i ditt nästa inlägg :)

#4 - - Hanna:

ikväll börjas det ;)



http://hannasarden.blogg.se

Till top