En hel vecka har gått

Jag skrev just ett långt inlägg som försvann, typiskt....

En hel vecka av semestern har flugit iväg, helt otroligt hur fort det går. Nu är Selmas morbröder oxå på plats här nere, dom kom igår kväll. Youssef och pappa var och hämtade dom i Fés (ligger ca 35 mil bort) då det var svårt att hitta en resa direkt till Oujda. Nu har vi siesta och mina älsklingar ligger och sussar här brevid.

Selmas feber är borta, vilket förståss är skönt. Nu leker hon och bråkar på som vanligt med sina kusiner igen. Trodde hon skulle vara lite försiktig då hon är yngst, men hon är väldigt tuff och säger ifrån på skarpen när hon inte får som hon vill. Nu ska vi snart till min farbror, men först blir det eftermiddagsthé!

   Går ej att lägga ut nån bild, ska försöka sen igen....
#1 - - Johanna:

Kul att höra att ni har det bra, roligt att vara hela familjen där samtidigt! Slutar om 20 min och om 2 tim åker jag ner till mamma en vecka. Ska bli riktigt skönt att vara ledig! Ha det gott! Kram

Till top