Kompisträff!

Idag har vi varit och hälsat på i Ersmark hos Theodor och hans föräldrar. Vi var 6 mammor med barn från familjeliv. Mycket trevligt och full fart var det! Dom hade ett stort fint hus och mycket ytor för småttingarna att busa på. Vi tog en buss dit och sen promenerade vi hem. Jag gick en väg jag aldrig gått förut, gamla Ersbodavägen. Det var ungefär 5 km skulle jag tro, och tog ganska exakt en timme från deras dörr till vår. Det var väldigt fint i skogen och vi träffade tom Bambi, som kikade på oss lite innan han sprang iväg.

Youssef har jobbat och nu ska vi ha en lugn kväll. Helt otroligt att det gör så mycket att flytta fram klockan en timme, det känns så ljust ute, härligt!

       
                                             Dagen började med ett bad, Jippie!

       
               Vi försökte rada upp dom och ta ett gruppfoto, det var sådär halvlätt...
                               Isabella, Klara, Theodor, Isak, Tilde och Selma

       
                                                 Sen fick mammorna vara med!
Liselotte och Isabella, Sara och Selma, Erica och Isak, Lina och Tilde, Emmy och Klara, Cajsa och Theodor

        
                                   Isak och Selma busade under bordet

        
                                                             Isabella var glad

       
                                           Dagens värd, Theodor=)
#1 - - Lina:

Tack för idag, det var trevligt som vanligt! Vilken underbar bild på Isabella!

#2 - - Cajsa:

Tack tack för härligt besök idag. Måste göras om tycker jag... Tjing tjing...

#3 - - Anonym:

Hej hopp!



Jag lånade bilden av Isak och Selma :D vad bra att du hittade hem, jag tycker den vägen är rätt trevlig att gå sen är det aldrig fel att träffa små rådjur heller.



Hörs och ses snart hoppas jag!



Erica

#4 - - mormor:

Va mysigt det ser ut med alla bebisarna samlade.

Och vi har klarat hela söndagen utan Selma.

#5 - - Malin (Mejas Mamma):

Vad roligt ni ser ut att ha haft det. Tråkigt att jag blev förkyld, det hade varit kul om Mejan kunnat få leka också! :-)

#6 - - Sofia:

Vilka fina bilder! Roligt med kompisträff.

Jag har varit på dagisinskolning som gick sådär, mkt gråt och Alice ville inte släppa mig.

I em blir det BVC med spruta och träffa Dr.

Kram

Till top