Peter Pan!

Ikväll har jag och lillebror A varit och sett Östra gymnasiets uppsättning av Peter Pan. Den var riktigt bra, det är ju så härligt med musikaler! Vi satte oss på första raden (ingen annan hade vågat sätta sig där!) så vi såg bra. Var oxå kul att snoka lite på sin gymnasieskola. Träffade faktiskt min gamla svenskalärare Ellinor=) Selma var med pappa på lagfotografering. Det gick sådär halvbra, hon skrek i högan sky så fort han satte ner henne, hihi, bra att han får känna på hur det kan vá.. hehe. På förmiddagen var jag och gullan på öppna förskolan Ålidhem, med Jenny och Emilia. Det var väldigt trevligt men vääääldigt mycket folk! Sen blev vi bjudna på tidig middag hos Asmae, idag bjöds det på berkokesh, (typ kryddstark soppa med bulgur) Riktigt, Riktigt GOTT!

                                        

        
 Lunch på öf, Emilia och mamma Jenny, Olof och mamma Emilia och Selma med mamma bakom kameran=)
#1 - - Sofia:

Roligt med peter pan. Jag saknar ålidhems öf den är ju kanon! Ses imorgon, längtar!

Kram

#2 - - Anonym:

Adam verkade nöjd med Peter Pan.

Jag tror att det är samma graffitti på öf som när du var liten. Ser mysigt ut, kanske jag ska skolka från jobbet nån dag och följa med er dit.

Till top