Rån

På förmiddagen gick vi iväg en liten stund på öppna förskolan här på Ersboda. Nu mer måste jag aktivera Selma varje dag för annars blir hon så less på att bara vara inne med mig. På eftermiddagen har vi bara varit hemma, familjen Erdogan har varit här medan det var visning på deras hus.

Just efter 14-tiden var det ett rån på våran Coop Nära butik, tydligen  en maskerad typ som hotat en kassörska. Jag tror att jag fått en bild på den misstänkte...haha...

             
              Det som dock inte stämmer in på siganlementet är att denne är ungefär en meter för kort...

Något annat trevligt för dagen är att vi fått veta att vi får tillbaka på skatten, alltid lika trevlig överraskning även om det faktiskt är VÅRA pengar=) Jag ringde oxå sjukgymnasten idag, men var tvungen att återkomma på telefontiden imorgon. Jag har ju så förbaskat ont i ryggen, så det vore skönt om dom kunde titta på det. Chili con carne blev det till middag, nu har Selma mer och mer börjat äta vår mat. Hon tycker det är godare, och äter då bättre! Snart är det Grey´s, längtar längtar! Nej nu måste jag rädda Selma som är på väg upp för trappen, tjing!

...ops,  hon hann ramla och slå sig lite....

            
                                            Selma har idag rivit ut alla morötter ur kylen.....

            
                                                      ...smakat på dom lite....

           
                             ...och även diskat diskmaskinen( den var ren, alltså nydiskad!)

#1 - - Johanna:

Vilka bilder, jättefina! Läste om rånet, otäckt ändå. Ni hade ju mycket väl kunnat vara där. Ska Jessica och Musse flytta? Ska nog på stan på fredag, har du lust kan vi ju ta en sväng, kanske äta lunch! Snart Greys, ska äta först! Kram

#2 - - Anonym:

Ha, ha...stackars Selma. Vilka föräldrar hon har.

#3 - - mormor:

Ha, ha...stackars Selma. Vilka föräldrar hon har.

Till top