Jobbig natt och jobb på det...

I natt ville Selma inte alls komma till ro, hon bara gnällde och skulle ligga och snutta på mamma. Vi kämpade med vjyssande, vagnpromenader och buffning till kl 03, då gav jag upp och gick och la mig i gästrummet. Blir ju lite jobbigt att fara på jobbet om man inte får sova nåt. Självklart försov jag mig imorse, kom inte upp förrän 10 över 7. Hon hade iaf somnat just efter att jag gått ner, så kanske var jag problemet. Jag var väldigt trött på jobbet idag, och när jag kom hem somnade jag på mattan i vardagsrummet medan Selma lekte brevid.

Stumpan är iallafall på bättringsvägen, ingen feber idag! Vet inte om det kanske var sån "tredagarsfeber" men hon har inte fått några utslag. Hon och pappa har iaf bara varit hemma och tagit det lugnt idag, Kanske dom åker ut en sväng imorgon. Youssef har tränat nu ikväll och när han kom hem fick jag blommor, härligt med lite vardagslyx! Nu ska jag snart lägga mig och snusa på skruttan och sen sova så att jag inte försover mig igen=)

      
                                        Selma kollar in den nya datorn

      
                                                          Myser i myshörnan

      
                                                                    Blommor!
#1 - - mormor:

Jag försov mig också idag. Blev väckt tio över sju också.

Skönt att Selma är bättre.

Så stor och klok hon ser ut när hon sitter vid datorn.

Snygg med tavel/bok list.

#2 - - Sofia:

Va fint det är i Selmas myshörna. Visst är det trevligt att få blommor! Jag kan ju höra av mig när jag vaknat imorgon, annars kan du ju titta in innan simningen? Ska Selma med? Ja, vi kan väl höras. Kram!

Till top