Lekstuga

Idag har jag jobbat, det gick bra men vi var så mycket folk att det kändes nästan som om vi trampade på varandra. Selma och pappa har varit hemma förrutom en liten promenad. Selma är hes och lite rosslig så hon behövde nog ta det lugnt. Dom har varit ute och lekt i lekstugan, tydligen var det poppis! Blir perfekt i sommar när stumpan förhoppningsvis kan gå helt själv, att vara där inne och påta på. På kvällen var Youssef först och tränade och sen jag och simmade, så vi har verkligen bara mötts i dörren idag. Nu ska jag sova för imorrn är det jobb igen, jag har lite svårt att ställa om mina tider då jag är ledig så mycket, nattinatt!

  
                                               Först lagar man till lite mat.....

  
                    ...sen smakar man lite på den, banan och pommes, mums!

 
                                                                  HEJDÅ!

   
#1 - - Sofia:

Perfekt med lekstuga på gården, hon lär ju inte behöva leka själv där med tanke på hur populär den är. Hoppas du får en bra dag på jobbet. Kram

Till top