Dags för fredags myyyyyyys!

Äntligen är det fredag. Det har verkligen varit fullt upp i veckan, både på jobbet och hemma. Kan få lite dåligt samvete över att inte riktigt hinna leka med Selma på kvällarna, när man kommer hem är det ju full fart med middagsbestyr och annat. Tur att hon trivs så bra på förskolan så hon iaf får springa springet ur benen där. Igår var jag på Plaza och åt med mitt jobb. Väldigt trevligt, och jag uppskattar verkligen mer att få gå iväg själv på kvällen nu, än innan vi hade Selma. Hon är ju mina älskade lilla sockerskrutta, men ibland är det skönt att få äta sin middag i lugn och ro;) Selma hade supermysigt med morbror Adam och Jonna innan pappa kom och hämtade henne vid 19. Jag glömde dock att säga till barnvakterna när jag lämnade henne att hon inte fick somna. Hon hade tydligen sovit en stund där vid 18 tiden, ni kan ju tänka er hur lätt det var att få sötisen att somna sen...

Mormor och morfar är nu i Uppsala hos moster Miriam med familj. Jag pratade med mormor nu ikväll och hon njöt massor att vara med sina barnbarn, synd att Selma inte fick chans att busa med sina kusiner! Jag är lite avundsjuk måste jag säga, måste införa operation-övertalning, så att dom kommer hit snart!

Youssef har vaccinerat sig igår, idag är han febrig och (enligt honom själv...karlar...suck...) halvdöd. Hoppas att han piggnar på sig till imorrn iaf, då ska vi ju äta middag med  fam Holmqvist och Johanna & Johan. Nu blir det lite fredagsmys, men om jag känner mig själv rätt så lär jag sova i soffan inom en halvtimme=)

         
                                               Provsitter dockvagnen


    
                                                  Världens sötaste!

    
                                      Trassligt med snören...

    
#1 - - Sofia:

Fina bilder! Emil och Alice har vaccinerat sig idag, hoppas de inte får någon reaktion. Ska bli så skoj att ses imorgon! Får höras om tid när ni kommer. Kram

#2 - - syrran och mormor:

Jag förstår att du är avundsjuk på oss.

Vi har också haft fredagsmos, Elias fixade pepparkaksmos på mattan, Miriam fick glassmos på foten, Adam smaskade muffinsmos ur soffan och resten tja vi balanserade kaffekoppar och hade det trevligt!

Till top