Slödag

Idag har varit en sån tråkigt lång grå dag. Dåligt väder och vi har verkligen inte fått nånting gjort jag och Selma. Var och kopletteringshandlade lite och sen åkte vi till Sofiehem en stund. Imorrn tror jag att vi ska baka lite, om det fortfarande inte är sol ute. Selma tycker det är kul, lite omständigare och kladdigare än när man gör det själv, men det är ju lärorikt att göra saker tillsammans! Nu sängen...



                                          Selma, Pappa och Amito (=Faster)


                                  Sötast! Längtar faktiskt redan tillbaka till stranden!
#1 - - Sofia L:

Ja medans du längtar tillbaka till stranden längtar jag tillbaka till ledigheten!

By the way så drömde jag om dig inatt! Jag drömde att du var gravid och fick sedan en liten bebiskille som hade massor med hår och var supersöt!!!!

Minns riktigt än hur bebisen i drömmen såg ut!

Kanske är det en sanndröm?? KRAM!!!

#2 - - Sofia:

Den bilden känner jag igen från vykortet! Tack för senast! Kram

Till top