Framme!

Nu är vi framme i Oujda. Tre nätter blev det i Spanien innan vi åkte vidare. Var roligt att hälsa på hos Youssefs bror och hans familj. fast jag skulle nog inte vilja bo i spanien, då kan jag lika bra bo i Marocko! resan från Spanien blev ganska utdragen med förseningar och så, vilket gjorde att vi inte var framme förrän just innan 02.00 på  natten istället för 22.30. Det var ju dessutom lokal tid så vi låg ju ytterligare en timme före. Selma var duktigt trött kan jag lova och stackarn kom inte i säng förrän vid 03.00. Första gången hon är vaken så länge! detta gjorde ju sitt och hon har därför inte direkt varit på sitt solskenshumör. Idag börjar vi dock få lite mer ordning på tiderna och hon leker mer och mer med alla kusinerna här (9 st!)

Nu ropar dom för lunch, älskar det här med att bli uppassad, lyxliv! Bilder kommer sen om det funkar, tjing tjing

#1 - - Sofia:

Skönt att resan gått bra även om det är långt! Ser framför mig att ni sitter rumt de runda borden nere i källaren och äter nötter, gott te och kakor! Hälsa alla så gott! Kram

#2 - - Sofia L:

Härligt att ni äntligen är framme! Är det supervarmt och skönt eller??

Njut för mig med...

Här har ångesten tagit mig med storm inför min jobbstart om 4 veckor! Bläää, vill vara mer mammaledig!

Till top