Sjukling

Lill-skruttan har varit lite hängig ett tag, lite feber och halvtaskig i magen, så vi har varit hemma med henne i tre dagar nu. Tack och lov verkar hon må mycket bättre idag så imorrn blir det nog förskolan om inget oväntat inträffar. Youssef var hemma med henne måndag och tisadag, jag har varit hemma idag. Jag måste medge att det faktiskt har varit riktigt skönt, speciellt eftersom att hon varit så pass pigg idag. Vi har tom varit ute en liten sväng i det härliga vårvädret=)

Igår kväll var jag och Johanna hos Sofia på vår obligatoriska tjejkvällsträff, trevligt som vanligt! På lördag ses vi igen, men då får grabbarna och barnen oxå vara med. Tur är det nog att vi ses själva oftast, med tanke på våra samtalsämnen då menar jag...

Jag har varit på föräldraråd på förskolan ikväll. Tyvärr var det dålig uppslutning, jag rektorn och en i personalen! Visserligen var det ju ganska bra för mig, för jag fick ju bestämma allt precis som jag ville, hehehe, passar mig perfekt!

#1 - - Johanna:

Du är ju så duktig som engagerar dig så mycket i allt! Jo dom skulle nog bli rädda om dom hörde oss ibland när vi pratar, får skärpa oss på lördag! Ska bli så trevligt, skönt att selma mår bättre. Hoppas det håller i sig nu då. Kram

Till top