Ny skönhet!

Igår införskaffade jag en ny skönhet. En Nikon D90 bor nu oxå hemma hos oss! Så himla kul, jag har ju längtat så länge efter en systemkamera. Selma har sovit hos mormor och Jeddi igen i helgen, ungen vill ju inte följa med hem när vi ska åka därifrån. Det hade gått bara bra och hon hade sovit hela natten. Igår var det ju underbart väder, 24 grader och strålande solksken. Youssef klippte ner vår häck, för all snö i vinter har verkligen förstört den. Jag och Selma lekte ute, och sen grillade vi och satt ute och åt, sååå mysigt! På kvällen var jag in till stan och träffade Jonna. Vi gick på bio och såg The last song, och sen gick vi och drack latte på station, tack för en trevlig kväll! Idag är det fotboll på schemat, UFC-match, nu måste dom vinna!


   
                      Min nya skönhet!


    Visar lite bilder tagna med nya kameran...


    
Selma visar sina nya skor, stumpan var oxå ute och shoppade med mormor igår och fick den här fina tunikan!



    
                              Youssef genom taggbuskarna


    
                                               Såpbubblor

     
     
                                           Sötnos


    
                                                         Gott med glass

#1 - - Sofia:

Å så kul med en ny kamera, grattis!

Underbart fina bilder. Hon är så stor, visst har ni klippt henne? I morgon åker vi till Umeå igen. Blir skoj att ses hos Johanna på tisdag.

Kram kram!

#2 - - Sofia L:

Åååå det blev en kamera, så himla härligt hörru! Vilka toppen fina biler det blir, ska bli trevligt att se semesterbilder sen!

Ses imorgon!

#3 - - Jonna:

Vilka härliga bilder!

Tack själv Sara, jag hade jätte trevligt!Kram Jonna

Till top