Den som väntar på något gott...

Ja det är så jag försöker se det, dagarna går och förutom en del förvärkar så lyser bebisens ankomst med sin frånvaro. Å andra sidan så är det ju så att för varje dag som går så är det ju en dag närmare förlossning, glaset är alltid halv fullt och inte halv tomt ;) Inta alltid så lätt att vara så postiv som man skulle vilja!

Idag har vi haft trevligt, Sofia, Alice och Oskar har varit här. Youssef jobbar och Emil är på bröllop. Tjejerna har busat på (inte alltid med saker som deras mammor uppskattar ;) ) och vi har fikat och surrat. Så glad att vi har er! Igår var vi på Sofiehem, där var oxå familjen Roukachi, var trevligt att träffa dom för det var länge sen sist. Dom har varit i Marocko, och när vi började prata om det så började jag längta dit! På tal om Marocko så har hela Souk Mellilia, den marknad där Youssef hade sin butik, brunnit ner. Över 1000 butiker förstörda och man lider med dom familjer som blivit av med sin, kanske enda, inkomstkälla.

Jag har tagit en massa nya bilder, här är några...


                                             Selma läser Nicke Nyfiken på Sofiehem


                           Perfekt plats att luta sig mod Jeddis ben när han sover i soffan =)


                                            Igår var vi ute och plaskade i vattenpölar...


         Youssef fotade mig och jag insåg att jag ser hyffsat högravid ut, v 40+0


                                                              Sen städade vi lekstugan.


           Imorse bakade vi muffins inför att vi skulle få kompisbesök, nån gillade att slicka skålen =)


                                                        Full aktivitet i Selmas rum!


                                      Söt-Oscar är tacksam att fota, tittar alltid in i kameran och ler=)


                                                               Alice ger Sofia huvudmassage
#1 - - Sofia:

Tack för igår, glad att vi har er också <3

#2 - - Jonna:

Fin bild på dig Sara, och dom andra bilderna också förstås! Kom igen nu lillbebben. Jag längtar såå tills h*n tittar ut:)

Till top