Snart ledig=)

Nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar innan jag får gå på riktigt lååååååång ledigt! Känns otroligt skönt, inte minst för att jag tycker att det känns riktigt tungt nu. Fogarna spökar och mina nätter är inte dom bästa just nu när jag inte vet hur jag ska ligga för att det ska vara bekvämt. Annars så mår jag bara bra, järnvärdena ligger fint nu utan järntabletter och jag har sluppit att samla på mig vätska i sommar. Totalt 3 kg är allt jag gått upp den här graviditeten. Är i vecka 38 nu, så inte länge kvar får jag hoppas! Nog om detta...

Selma har sovit hos mormor och Jeddi i natt. Ramadan har börjat så vi försöker samlas hela familjen och äta tillsammans på kvällarna. Riktigt mysigt, fast det blev förståss ingen fasta för min del. Nu har jag fått rapport om att dom är på busplaneten. Jag borde kanske passa på att vila när hon är borta men istället har jag dammsugat och skurat hela huset. Även det kan vara sånt som en småbarnsmor uppskattar att få göra ifred ;) I måndags så började Selma på dagis igen efter sommarlovet. Hon har nu börjat på storbarnsavdelningen kotten, och är noga med att tala om att hon är "storbarn". Avdelningen ligger vägg i vägg med hennes gamla så hon känner sig redan hemma där vilket är skönt!
Nej  nu har jag haft paus, skura toaletterna och tvätta upp bebiskläder står nu på tur!


             Selma älskar busplaneten, vi var där för drygt en vecka sen oxå=)


                                Vi har oxå haft fika vid lekstugan =)


                "Selma tvärtemot" envisas med att åka på rutchkanan trots att hon vält omkull den...
#1 - - Hanna:

Snart snart är det dags för ett helt nytt liv för er! Jag ska hålla alla tummarna jag har för att det blir bebis snart och att allt går som det ska! Vet ni ännu vad det blir? jag hoppas på en liten kille :)

KRAM till er alla!

Till top