Vad tror ni?

Nu har jag ju varit hemma ett tag och känner att jag faktiskt börjat vänta på att den lill* i magen ska titta ut snart. Är ju beräknad till den 25:e så idag är det exakt en vecka kvar. Så nu måste jag göra denna väntan lite roligare. Nu vill jag ha en gissning på datum, kön och födelsevikt. Så kom igen nu, jag vet ju att ni är några som läser!


                   
                            En av de första bilderna vi tog på Selma, vill få ta fler sånna här snart!

#1 - - Johanna:

Men Sara vad du skräms. Trodde för två sekunder att ni fått barn, hann tänka att gud va snabb hon va på att blogga. Innan jag förstod att det va selma! Jag tror på en pojke den 22/8, typ 3256g!

#2 - - Hanna:

Du skrämde mig också för ett ögonblick :)

Jag tror en pojke, 24/8 tidigt på morgonen.... 3420 g :)

vad gissar du på själv sara? :)

KRAM

#3 - - mormor:

Jag gissar att på måndag den 29:e, vid lunchtid, får Selma en lillebror.

Så det är bara att stånka på med stor-magen än ett tag.

#4 - - mormor:

Jag glömde ju vikten...

3854g

#5 - - Jonna:

Jag tror 3450g, en kille och fre 25e på kvällen vid 23.45. :) hihi

#6 - - Jonna:

Jag tror 3450g, kille, 25e på kvällen vid 23.45. Hihi

#7 - - Jonna:

Jag tror 3450g, kille, 25e på kvällen vid 23.45. Hihi

#8 - - Sofia:

Kille, 21/8, 3530 gram. En kanonförlossning kommer det bli, känner på mig det. Lycka till men ingenting innan morgondagens bröllop! Kram

#9 - - Syrran:

Hmm jag men jag har ju redan berättat för dig att det inte blir någon augusti-bebis...

1 eller 3 september, efter midnatt en liten tjej 3430 g



Puss

Till top