Nattpromenad

Klockan visar 00.40. Jag har just kommit in från en nattpromenad för att få skrik-Leila att somna. Underbar unge, mamma älskar dig...men nu...snark.

             
                                   Hur kan en sådan liten goding låta så mycket?


Följande utspelar sig ikväll. Selma kommer gråtandes till mig efter att hon tjorvat och bråkat med pappa kring läggdags...

Selma- Mamma, det är bättre att vara liten!
Jag -    Men Selma varför då?
Selma- Då behöver man inte slåss...
Jag-     Men vi slåss väl inte, och Selma du är ju fortfarande liten...
Selma- *supertjutande* Neeeeeeeeeej, jag har ju blivit storasyster!

              
                              Vår andra solstråle tillika trollunge :)

#1 - - Annelie:

Men förstå vilka funderingar dom ska ha dom små liven!

Man ska både vara stor och liten, helst på samma gång!



Shit, vilket underbart hår Selma har, to die for!

Till top