Jobb igen...

Jaha, semestern över för den här gången. Nu är det bara att jobba på igen! Vi hade en bra vecka med syster, kusin och vänner i Stockholm. Vi luffade runt och bodde lite här och var. Nästa gång måste jag försöka träffa lite mer av min vänner när jag är nere, har ju bla några goa kamrater där som pluggade samtidigt som jag. Vi har iallafall inte gjort så mycket. En dag sprang vi runt på stan, en annan var vi med barnen på Aquarium. Annars har vi mest bara varit hemma och umgåtts. Jag visar några bilder från veckan...


                           Det slumpade sig att Selma och Elias matchade varandra, våra sötisar!


                                        På Aquarium fanns en spännande kryptunnel genom akvariet


                                   Sami i regnskogen, han har blivit lång!


                       Vi bjöds på god, äkta marockansk, couscous hos familjen Jallal =)



                                       Fina Asmae med magen, gravid i v 32=)

Till top