Faster ♥

Jag ska bli faster!!! Kom på för ett tag sedan, att jag inte skrivit något om det på bloggen även om det varit kännt länge nu. Igår kom jag äntligen ihåg att ta ett foto på Jonnas fina mage, så nu tar jag tillfället i akt och dedikerar detta inlägg till denna fantastiska nyhet! I februari är det dags, så roligt för flickorna att äntligen få en kusin som bor nära ♥♥♥ Måste ju dock erkänna att jag är lite nervös över hur min lilla plutt till bror ska kunna bli pappa, tur dom bor i stan så att jag kan hålla reda på dom ;)



                 
                                              Fina Jonna med min brors-son/dotter ♥

                
                                 Mina bröder, Adam till vänster...riktigt sant pappamatrial!
#1 - - Jonna:

Haha vilken fin bild! och snygg censur ;) hahah

Till top