Kompislek

Igår var vi på öppna förskolan här på Ersboda tillsammans med Sofia, Alice och Oscar. Hela dagen var vi där och busade, lekte, pysslade och sjöng. Tycker det är så bra att öf här har öppet hela dagen och inte bara på förmiddagen. Dagen blir ju så lång om allt kul är slut redan kl 12 som på vissa andra öppna förskolor.

Idag blev det mer kompisträff både för vår lilla och stora flicka. Medan Selma var på förskolan promenerade jag, Leila, Jessica och Miryam till Mariedal. Vi gick en sväng på barnenshus och åt sedan buffé på MIX. På vägen hem tog vi en extra sväng för att smälta maten ;) Efter hämtning på dagis så promenixade jag och flickorna till min arbetskompis Sofia och hennes Ebba. Där bjöds det på mer bus och lek samt middag! Youssef jobbade till kl 21 ikväll så snälla mamma var här på kvällen och myste med Leila medan jag nattade Selma.

Imorrn ska jag vara hemma och röja undan lite, det tar aldrig slut med allt plockande här hemma! Nej nu ska jag gå och fundera på vad jag ska bli när jag blir stor...

              
                          Gänget på öppna förskolan, foto: Sofia

#1 - - Sofia:

Karriärbyte? Tack för senast vi ses ikväll! Kram

Till top