Tillbaka på banan

ÅÅ jag är så glad att jag börjar känna mig piggare igen. Det har varit en riktig skitvecka och jag är så leds på bara vara hemma och inte orka göra nåt! Idag tog jag mig iaf ut på en promenix. Leila hade tid för läkarundersökning på BVC så vi tog oss en promenad i blåsten. Lillskruttan har vuxit på sig och väger nu 5140g och är 57.3 cm lång. Tycker att det är lite kul att jämföra tjejerna. Selma var vid 2 månaders ålder ungefär lika stor som Leila nu vid 1 månad. Allt såg då bara bra ut idag och nästa besök bli vid 3 månader då det oxå är vaccination.

Har sett Grey´s ikväll, så bra! Laddar nu inför tjejkväll med Sofia och Johanna imorgon, missade ju det förra veckan då jag hade febran. Nu ska jag visa bilder på mina badtjejer som hade kvällsbad med pappa igår :)


                                        Gopluttar!!!


                           Selma är så stolt att hon kan hålla lillasyster (lugn mamma Youssef var beredd)


    Det leks mycket lekar som Leila ska vara involverad i (vare sig hon vill eller inte), här är det teater


                               Hon verkar dock finna storasysters lekar ganska intressanta ;)
#1 - - Hanna:

Vad roligt för Selma att ha en liten kompis där hemma :)

skönt höra att du är piggare! 3-4 dec kommer jag mest troligt till Umeå en sväng. kanske vi hinner ses och säga hej?

#2 - - Sofia:

Vilka fina bilder! Leila har blivit stor!! Skönt att du mår bättre, vi ses i kväll! Kram

#3 - - Johanna:

Vilka söta bilder!! Och vilka ögon :) Kanske är bra att de kan underhålla varandra, lär ju bli ännu bättre ju äldre dom blir! Ses ikväll!

Till top