Hemma igen!

Det blev inte mycket uppdatering från mig under stockholmsveckan. Vi har haft fullt upp hela dagarna. Museum, shopping och massa umgänge har fyllt dagarna. Vi har hunnit träffa moster och kusinerna, familjen Jallal och min kusin Asmae med familj. Tyvärr så har flickorna varit väldigt förkylda under veckan. Selma har tidvis tom haft feber. Både Leila och Jamila hostar och snorar, så vi har ändå fått välja rätt lugna aktiviteter. Igår när vi skulle hem så var det minst sagt kaotiskt. Snökaos i Stockkholm (= 2 snöflingor i kors) gör att bilar och kollektiv trafik blir begränsade. Vi som hade en bra bit att ta oss från Märsta till Bromma, fick därför ge oss ut i snöslasket med 3 barn(varav ett febrigt sådant), två barnvagnar och tre väskor.... 4 bussar, 1 pendeltåg, genomblöta vårskor, och flera skrikiga stunder senare så var vi framme till flygplatsen. Naturligtvis lyckades jag ju dessutom tappa min nya telefon i slasket när jag skulle lyfta in grejerna på en av bussarna. Bussen körde iväg och kvar blev telefonen på vägbanan. Överkörd och trasig kunde den ändå hämtas upp av min kusin sen... Så om man vill nå mig nu så är det hemtelefon eller facebook som gäller!

Då alla bilder jag tagit i stockholm försvunnit med telefonen så bjuder jag endast på en kusinbild som jag snott av Jonna...


                    
                                    Vi saknar bara Sami som stod i duschen ;)

Selma har nu fått 40 graders feber, ögoninflammation och ont i öronen...nu är det kurera som gäller! Jag hoppas ändå att jag ska ta mig iväg på matchen i morgon. Hemmapremiär för UFC, mot hammarby, spännande!!!
Till top