Bilder!

Fortsatt dålig uppdatering, men jag har lite semesterledigt från bloggen just nu ;) Jag har funderat på en sak...när ska jag sluta blogga? Känner ju att det är ett ovärderligt minne för mina barn och själv älskar jag att gå tillbaka och kolla på vad vi gjorde tex för ett år sedan. Fast ibland känns det mer som ett måste än en kul grej. Jag får helt enkelt hålla på så länge jag orkar även om det kan bli lite längre perioder mellan inläggen. Just nu är det mycket Instagram jag grejar med, sarach82 heter jag där!

Tänkte visa lite bilder från Marocko, mycket trevligt hade vi där! Släkt och vänner har tagit den mesta tiden precis som det ska vara! Fast vi har oxå hunnit med bad och lite shopping. Selma utvecklades väldigt mycket språkligt medan vi var där och det var så roligt att se hur mycket lättare hon då kunde knyta an till farmor, farfar, faster, farbröder och kusiner! Jätte glad är jag oxå att Leila lärde sig gå där nere så att även dom fick ta del av hennes utveckling.


         
                          Selma och kusin Ayoub dansar på bröllop

         
                                   Kusin Chaimae, Farbror Abdelhak och Leila

         
                          En klassisk rätt, kött med plommon, ägg och rostade mandlar

         
                                                 Leila lärde sig gå!

          
                                      Galet kusingäng (2 saknas dock...)

         
                                       Selma och Chaimae tycker jag är rätt lika!

         
                                          Nyaste kusinerna, Afnane och Leila!

         
                                   Youssef oc Abir, två av mina kusinbarn

         
                          Varma dagar är det skönt med ett dopp i baljan!

         
                     Leila tillsammans med pappa, farfars bror, farfar och farbror.

         
                 Flera av barnens tremeningar, Rihab, Safaa, Aya och Rihane

         
                             Selma och yngsta farbror Azeddine

          
         Farmors syster, farbrors fru, mamma och faster bröllopsfina i traditionella kläder!

         
                                  Världens bästa systrar på café en varm kväll!


Mer bilder en annan dag! Ramadan karim, det är fastemånad nu, halva månaden har gått och snart är det dags att ladda för Eid-fest! :)
Till top