Lillkusinen

Nu har hon kommit lilltjoppan vi väntat på. Hela Sverige uppmärksammar den nyfödda prinsessan, och vi kunde inte bry oss mindre! Liten men ändå så stor var brorsdottern min, 4990 gram och 55 cm lång! Hela familjen verkar må bra. Vi kunde ju inte hålla oss utan var ju tvugna att fara förbi på BB och snusa lite en snabbis, oj så go! Selma sa att vi måste säga till Adam och Jonna, "Tack för att min kusin komde ut", så det gjorde vi. Plötsligt såg min lilla bebis-Leila ut som en jätte, det var inte länge hon fick vara liten! Förmodligen är det för att jag så nyss själv fött barn, men det kändes nästan lite konstigt att vara där på BB igen. Med en bebis som verkligen ser ut som hon kunde vara min egen. det finns verkligen inget mer magiskt än när ett barn kommer till världen ♥



                                           Låt mig få presentera den bedårande lilla Jamila
#1 - - Sofia:

Sötnosen! Skoj med så många kusiner! Ses imorgon. Kram

#2 - - Moster å Faster:

Hon e ljuvlig, snyft!

Till top