Jullov

Nu har barnen fått drygt 2 veckors jullov. Vi börjar ledigheten med att vara lediga hela familjen i helgen.  Så skönt! Annars så jobbar ju maken väldigt mycket här kring jul. Dessutom har jag haft mycket mer sammandragningar senaste två dagarna.  Kan knappt röra mig utan att magen blir hård.  Lättar det inte snart måste jag nog åka in och kolla upp det på måndag. Selma har sovit över på Sofiehem och Leila är med pappa och köper lördagsgodis. Jag tar ännu en slappardag i soffan.  Bland de sista på väldigt många månader kan jag tro! 
 
    Börjar ha en bra hylla att ställa glaset på!
#1 - - Lena och Bertil:

Hej !Vi önskar dig och din familj en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Tänk vad mycket som kommer att hända i er familj en bit in på det nya året. Ta det lugnt och sköt om dig. Hälsningar Lena/Bertil

Till top