Normal?

Ibland längtar jag efter att få vara en "normal" familj igen. Jag tycker mig vara en hyfsat social person som inte har något emot att prata med folk. Därför har jag inga problem med att folk ute kommer fram till mig och trillsen och frågar frågor (som jag visserligen har svarat på tusen gånger förut). Det är okej, för dessa folk är trevliga! Däremot blir jag less, som idag när jag var inne på HM, och en kvinna stannar. Hon gapar, böjer sig ner och stirrar i vagnen, ställer sig upp och fortsätter gapa samtidigt som hon stirrar på mig. Hon säger inte ett ord, sen plötsligt går hon. Jag menar HALLÅ! Gör man så? Dom är faktiskt bara bebisar och jag bara en mamma som var inne i en helt vanlig affär. I söndags var vi på trillingträff. Vi var fyra trillingfamiljer som träffades i en lekpark och för en stund kände jag mig helt "normal" igen!!!


Trillingträff!


Förmodligen världens sötaste trillingar ♥


Storasyster bestämmer!

#1 - - Sofia:

Det finns då knasigt folk!!
Skoj med trillingträff!

Kram

Till top