Rikedom

Jag och bebbarna har varit på stan med mormor. Vi kommer hem just innan Youssef kommer med storjejerna från skola/förskola. Bara att ladda om inför middags- och kvällsbestyren. När hela familjen är samlad inleder vi med lite bus och lek. Det slår mig hur stora trillingarna blivit. Selma och Leila turas om att rida på pappas axlar och bebisarna kryper fram och väntar på sin tur. Alla 5 får en liten åktur och det fullkomligt bubblar av skratt i vårt vardagsrum. Hur rik känner man sig inte då!? 💕

Dom kryper allihop, Yacob har fått upp riktigt bra fart nu. Yones tränar konstant på att stå utan att hålla i sig. Han börjar bli riktigt stabil nu och jag tror inte det kommer dröja många veckor innan han går. Äntligen har matkrånglet med Lina börjat ge med sig. Hon äter i princip allt nu även om det tidvis ska protesteras lite. Vi har varit på luciafirande på skola och förskola. Selmas luciatåg som dom hade gemensamt med hela Ersängskolan vad det bästa jag sett. Så proffsigt! Idag var det ett reportage om Adam i vk. Jag och bebbarna var på Sofiehem när han intervjuades vilket också innebar fotografering.  Första sidan idag pryddes därför av de finaste bebisar! 

Årets bidrag till Luciabilagan

Snyggaste framsidan, ellerhur !?

Sångstund innan reportern anländer

Vi har oxå varit på julkonsert på Ersängskolan 



Till top