Sundsvall

Delar av höstlovet spenderades i Sundsvall hos Adam, Jonna och kussarna. Vi lekte i lekparker, besökte drakborgen, gick på stan, Ikea och såg Gif Sundsvall gå upp i allsvenskan. Är stolt över lillebror som verkligen lyckats uppnå sin dröm. Var första gången jag såg deras nya lägenhet i Sidsjön. Jättefin trea på markplan. Vi var 7 barn och 6 vuxna så det var verkligen  "compact living". Youssef var hemma och jobbade. Både på sitt jobb och här hemma. Var verkligen skönt att komma hem till nystädat hus!

I torsdags har jag och trillsen träffat babygänget hos Sofia. Lika trevligt som alltid. Jag promenerade hem efter träffen och nu har vi verkligen fått vinterväder.

Fredageftermiddagen satt jag på Leos lekland. Selma var bjuden på kalas och jag njöt av att bara ha med mig stortjejerna dit och faktiskt få sitta ned en stund.

Heja Giffarna!

Babykusinerna, snart lika stora!

Jamila 

Bäbisgänget!

Min kära bror och sjukt snygga svägerska!
Till top