Första snön

14 oktober föll årets första snö. Leila var överlycklig och jag önskar att jag kunde vara detsamma :-) Det är långt mellan uppdateringarna, har helt enkelt lite för fullt upp med annat just nu! Veckorna rullar på. Måndagar är det sång med El Sistema på Selmas skola. En musiksatsning tillsammans med musikskolan. Hela familjen bjuds in för en timmes sång och dans, jättetrevligt! Tisdag är det simskola för Selma. Resten av veckan träffar vi vänner, leker ute och har sett en hel del disneyfilm i höstmörkret.

 Våra minstingar fortsätter att växa och upptäcka världen. Yones  tog i helgen ett krypsteg! Lina fortsätter att vägra äta. Hon har varit mer gnällig senaste veckan och jag misstänker att hon är hungrig. Yacob dreglar så man kan tro han har en vattenkran i munnen. Tyvärr fortsätter vi att dras med förkylningar, känns som om dom knappt varit friska alls sen i somras. 

Idag var jag och Youssef på stan med trillsen, jag hämtade min nya telefon och sen åt vi lunch på Station. Bjuder på den enda bild som finns på telefonen!

Bustrollen på Café  Station!
#1 - - Hanna S:

De är underbara dina tre minsta (precis som Selma och Leila), och de växer fort!<3

Till top