Regn å rusk & Grattis moster!

Nästan lite storm har det varit i helgen. Vi har bott på Sofiehem. Är så skönt att, efter ha ätit fredagsmiddag där, kunna lägga barnen. Slippa dra ut dom i kylan till bilen. Kommer bli många helger på Sofiehem i vinter! 

Idag fyller moster Miriam 37 år, Grattis!

Vi var igår på hamnmagasinet. Jag och trillsen var på babyrytmik. Sång dans och ramsor som var uppskattat både av mig och de små. Ofta på sånna här grejer ska man ju hålla sitt/lyfta sitt/sjunga för sitt barn. Lite svårt för mig med tre! Både hon som höll i det hela och en morfar fick rycka in och hjälpa till. Selma och Leila fikade och pysslade med mormor under tiden. Sen var det deras tur att gå på föreställningen "hur låter känslorna".

Idag har vi  tagit in studsmattan, lekt i lekparken och gått på promenad. Nu känner jag mig helt slut fastän klockan knappt är 22. Det känns verkligen att vi ställt om klockan!

Lina

Haha snygg pose Youssef i morfars arbetsjacka
Till top