Sommarlov

Varför kunde inte sommarmånaderna vara lite längre!? Dessa underbara, långa ljusa dagar! Vi hinner med lite annat än att packa mellan varven. Här om kvällen åkte vi ner på stan och promenerade genom parkerna efter älven. Umeå har väldigt mycket fint att erbjuda under sommaren, vi är alldeles för dåliga på att utnyttja det! Idag var vi först på strömpilen och gjorde några sista inköp inför resan. Sedan åkte vi vidare mot 4H gården på nydala. Barnen tyckte det var spännande att få gå in till djuren. Mamman och pappan gillade att det var staket och inhägnader, perfekt för att rasta tre 1, 5 åringar! Barnen fikade bullar och festis, eftersom det nu är ramadan och fasta så fick jag och Youssef nöja oss med att titta på 😀 

Under kvällen var jag på min sista gruppträff på Iksu och Itrim innan sommaruppehållet. Jag har nu nått mitt första mål och har blivit ca 13 kg lättare och fått betydligt bättre fysik. Jag mår verkligen bra! Ska nu bara se till att hålla detta något sånär under semestern.

Parkhäng

Vatten är ju sååå kul!


Så grönskande vackert nu!

Skoj i lekparken

Försök till syskonbild i gungan💕

4H hade kalvar...

...och får som man fick gå in till.

Alla barn skulle förståss åt olika håll.

Dags att vila benen för typ 3 sekunder 😁




Till top