1 mars

Dagarna rusar fram! Idag skulle egentligen trillsen fyllt 1 år. Dom är ju födda 5 veckor för tidigt och jag var beräknad den 1 mars. Detta firar Lina med att få sin första tand, till vänster i nederkäken. På tiden tycker vi!

Med all sjukdom vi drabbas av har bloggen liksom fått stå tillbaka lite. Aldrig Aldrig Aldrig har vi varit så mycket sjuka som denna vinter. Jag som brukar skryta med att vi håller oss så friska. Sen senast har vi hunnit med en sväng till med magsjuka hos Selma och trillsen. Nu är dom okej igen men då ligger jag med feber och hosta. Tur jag har världens bästa make tillika superpappa 😘Youssef och Leila, peppar peppar, har inte insjuknat en endaste gång under vintern. Konstigt hur olika alla virus slår!

Vi har iaf hunnit med att fira Jamila som fyllt tre år (självklart lyckades vi ju dock smitta ner även dom med en mildare variant magsjuka). Kalas på Sofiehem med familjen och Jamilas umeåvänner. 

Nu är det sportlov för Selma. Vi har inga större planer men träffa massa kompisar har hon bestämt att hon ska!

Grattis älskade sölmaja!

Kalas, fullt hus blev det!

Jeddo får fullt upp när alla vill vara i famnen 

Leila i plattat hår. "Nu ser jag ut som Jamila"

Selma påväg till Hannas kalas

Diskmaskinen är poppis...

...så även lammkotletter 😂
Till top