Matkrångel

Såklart skulle även Leila bli sjuk eftersom jag skrev förut att hon klarat sig hela vintern  😉. Hon har varit hemma en vecka men idag var hon tillbaka på förskolan igen. Leila är inte ett speciellt matfriskt barn. Om vi inte skulle påminna henne om att äta så skulle hon kunna hoppa över ganska många mål innan hon kommer på att hon är hungrig. Nu när hon varit febrig och hängig så har det varit ännu svårare att få i henne mat. Allting ratades och hon började se rätt matt och hängig ut. Jag får lägga mycket tid med henne kring måltiderna och helst vill hon bli matad (tror hon är lite avis på trillsen). Igår och idag har hon ändå ätit hyffsat så jag hoppas det vänder åt rätt håll nu.

Idag var jag ute med trillsen i vackra vårvädret. Jag släppte lös dom har på framsidan vilket dom verkligen verkade uppskatta. Alla for dock åt olika håll så det blev svettigt för mamman! 

Leila erbjuds allt hon vill ha!

Alla åt olika håll 😁

Älsklingar, vi måste fixa skor till alla nu!


#1 - - Johanna:

Skönt att ni är friska igen! Underbart med vår, kan super-Yones gå i skor redan? Vi övar lite med Astrid, går sådär 😊

#2 - - Sara:

Yones går inte heller så gärna i skor. Vi har prövat lite olika och hittat ett par som verkar lovande!

Till top