Selma

Vår fantastiska underbara stora tjej! Idag fick jag och Selma några timmar för oss själva. Jag hämtade henne tidigt från fritids och sen åkte vi ner på stan. Jag slås av hur stor hon blivit, vi går och småpratar och kikar i affärer. Så trevligt och en sådan skön känsla att kunna ge henne odelad uppmärksamhet. Vi har ju haft en del konflikter här hemma sista tiden och jag har mest kännt mig som en sur tjatmamma. Det stämmer så väl att 6-åringar är som små tonåringar! Mycket "jag gör som jag vill" "bryr mig inte" och "ni är så dumma föräldrar". Ändå kan det snabbt skifta och den lilla flickan som vill sitta i mammas knä kommer fram igen. Hon är fantastisk Selma för det mesta. Glad och snäll. Så stolt och lycklig är jag över att ha en sådan pärla till dotter💕

Vi provade nya stället The honey comb. Love it!
#1 - - Sofia:

Så mysigt!

Till top