Uppdatering

Mycket händer nu, som alltid på våren! Idag hade Selma sin första fotbollsträning. Hon kommer att spela med ESK:s 08:or. Hon har varit peppad länge och tyckte att det var kul på första träningen. Dom fick bla träna på att passa och när hon kom hem berättade hon för pappa vikten av att använda bredsida. 

Min farbror Mustapha och hans fru Majida är här på besök. Min farbror var senast här 1989 så han tycker att mycket har förändrats! Kul och lite konstigt är det att få visa dom våra hem och miljöerna vi vistas i. Min kusin Asmae med familj är också här. Amir och Leila har både lekt och bråkat mycket. 

Jag har ägnat lite mer tid än vanligt på mig själv senaste veckorna. Jag försöker komma i bättre form och har ägnat en del tid på Iksu. Så med träning och ett strikt matschema hoppas jag på att bli både lättare och starkare. Känns riktigt bra!

Trillsen är så underbart goa och roliga just nu men oj så intensiva! Det är faktiskt riktigt ansträngande att vara själv med dom för tillfället. Tur det finns öppen förskola och att dom har världens bästa morföräldrar som alltid ställer upp ❤


Full koncentration 

Lillasyster är vätskekontrollant

Lunch hos oss idag

Hej hej farbror! 

Hammocken är super när 3 vill gunga!

Lekparkshäng med favoriterna 💓


Till top